10/09 - Idol

Jag kollade nyss på idol och shit va sista killen var skön som sjöng " i waking in memphis". Jag måste säga att jag blir så fruktansvärt glad när jag hör låter asso, måste lyssna på den nu på en gång. Nu är det typ längtar till imorgon när idol fortsätter, älskar att sjunga och dansa så mycket och att höra andra sjunga och se dem så där glada är så sjukt roligt. Det tycker iaf jag, men tänk han killtjejen också. Nu ringde elin a och så nu pratar jag med henne, om lite allt möjligt. hon ska vara med på lördag också om jag inte sakt det, läntar som fan! det blir victoria larsson, victoria eriksson och elin arkebäck. Säg till om ni vill träffa oss under dagen för vi tillbringar nog våran tid där då. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0