vill vara som du,



Jag önska jag var som du,
hade din skönhet,
din charm,
och din personlighet.


Du ska vara glad att du är den du är gumman, så sjukt lyckligt lottad. Tror inte jag är ensam om att vilja se ut som du och vara som du, är nog en i mängden. Ta åt dig älskling, det här betyder bara att du är så sjukt fin och skriv inte att " du är fin du också " eller " nej du är finare " för jag är så långt ifrån dig som jag kan komma. Visst säger inte att jag är ful för det är jag inte men jag kunde vart så mycket finare. Jag ser iaf inget dålig på dig, ingenting faktiskt. Men jag ser massa fel på mig, varför skulle just jag få dem felen? varför skulle just jag ha den oturen att bli den jag är? Jag vill ju vara som du..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch hon ser ut som ett djur, du själv är ju finare!

Victoria vill ingen se ut som

2009-10-12 @ 18:08:46
Postat av: elvira

driver du med mig ? hon är den finaste människan jag känner. Och är hur fin som helst i mina ögon. Och hon ser inte alls ut som är djur, vad kommer du med. Och jo det är nog många som vill det,

2009-10-12 @ 22:09:40
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: viccaan eriksson

.. :/

kuk i anonym , den är bara avis för den inte ser ut som jag (:



elvira, du är s¨å otroligt vacker , du är mkt finare vad du än tror och finare vad jag är. du är den finaste personen jag känner älskling <3 jag saknar dig

2009-10-14 @ 15:16:08
Postat av: elvira

klart den anonyma är avensjuk, vem är inte liksom? plus den vågar ju inte ens står för vem det är så dens åsikt betyder fan inget. Gömmer sig på internet för att trycka ner andra, så kuk i anonyma.



sluta älskling, kommer ändå inte tro det men jag förstår vad du menar. Tack älskling och saknar dig med! <3

2009-10-14 @ 17:23:17
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0