viccan älskling are on her way

Ja idag har jag inte skrivit något om idag men jag vaknade iaf upp åt frukost o.s.v och sen åkte jag till samlingen. Efter matchen så åkte vi och lämnade elin eidhagen och sen drog hem. När jag kommit hem så åt jag lite sen tog jag mig ett varmt bad och lyssnade på musik och läste klick. Sen har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på underbar musik. och snart kommer viccan som jag inte träffat på ett tag, SAKNAR HENNE SOM FAN!(a) Men iaf nu sitter hon på bussen och jag ska bara fixa lite och så innan hon kommer så skriver sen, puss på er alla ! ikväll blir det viccan och ha skojj, avensjuka? haha dumfråga, såklart liksom ;)


Kommentarer
Postat av: viccaan eriksson

självklart att dom blir det ;d <3

2009-10-04 @ 12:07:53
URL: http://viccaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0