utvecklingssamtal - avklarat!

Idag så slutade vi tio över 3 och jag fick stanna iskolan till kvart i fyra eftersom det var då det var mitt utvecklingssamtal. Under tiden jag väntade snackade jag med åsa om engelskan så det blev avklarat men ska göra det imorgon på arbetspasset. Lärde mig tyskan utan till, dialogen asso. Sen började jag läsa sidorna vi har i no, där jag ska skriva ett brev till mitt framtida barn. Sen blev klockan tillslut kvart i fyra och mitt uvecklingssamtal började. och ah tro det eller ej men det var mitt bästa utvecklings samtal någonsin! Är skit stolt över mig själv och blev skit glad att det gick så bra. Ah, gäller bara att fortsätta hålla igång och plugga till alla prov o.s.v.

Obs nu har jag skrivit utvecklingssamtal hundra gånger och det är skit jobbigt att skriva har jag konstaterat nu. Men ah, är hur glad som helst nu iaf. hade min dåliga dag igår och tror det här är min bra.

Men veckans läxor, TILL FREDAG;
- Engelska , göra om uppsatsen och göra den bättre. 
- No, ska helst vara klar med det där " provet " man ska ha. Men man får till efterlovet på sig också.
- Tyska prov.  ( Dialog till imorgon, onsdag.)

Sen måste jag även säga att höstlovs veckan, alltså v.44 så ska jag till frissan. LÄÄÄNGTAT, så säger bara äntligen. Men nu ska jag till tv, för blir trött av att sitta vid datorn. Blir kanske något inlägg till ikväll annars hare så bra allihopa, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0