ur kass,

Måste bara säga att jag är skitsugen på att börja fixa fina naglar på mig själv, såna som fuki har. Så jävla fina och coola ibland. Och jag skulle också vilja ha så men vet att det kostar en hel del, men det får man väl ta om man vill vara fin antar jag? som sakt var, ska man vara fin får man lida pin. men iaf har inte vart på topp idag heller tyvär så skriver inte så mycket och inte så mycket bilder o.s.v. Men jag frågade en kompis om hjälp med att fixa till bloggen, får hoppas jag får hjälp bara. Behöver verkligen det känner jag .. trivs verkligen inte i min blogg just nu, så ugley ugley ugley!.. Men jag knäppte iaf kort idag som jag egentligen skull gjort igår som inte blev av. Min dator är inte lika knäpp nu så ska lägga in dem och sen visa er, för er då som inte sätt. Men det kommer snart så håll er underrättade.

/ pussar och kramar så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0