toorsdag

Nu har jag kommit hem ifrån staffan och är ensam hemma. Ganska van nu men sånt är livet, funderar på att typ kolla på tv och målanaglarna eller något.

Men min dag har vart helt okej, först skolan som var helt okej. Sen åkte jag till stan förr staffan skulle sluta först halv 4 sen sa han kvart över 3 och då tänkte jag då går jag till mammas jobb så länge och köper med mig en paj ifrån donken. Så gick och köpte en paj sen fick jag ett sms från staffan att han slutade så ja tog bussen direkt dit så det blev inget mammas jobb men köpte med mig en paj iaf. Men sen var vi hos staffan, satt vid datorn, snackade lite, kollade på film, åt o.s.v. Sen var vi ute med Jimmy & jürgen också, länge sen man träffade dem så det var roligt att se dem. Sen 20.11 tog jag bussen till stan, tog åttan direkt hem och ja nu sitter jag här. Men nu täntke jag gå och kolla på tv och får se vad som händer. Skriver nog flera inlägg senare, under reklamer o.s.v. Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0