tjenare sverige, uppsala och världen.

Nu är jag här igen, alltså inne på bloggen. Sitter i skolan och ska skriva svenska för har svenska lektion. Sitter och snackar om gymnasie valen med julia, lina och bella. Asso det är så sjukt svårt att välja vilket man ska ta och så. Var bestämd först men nu är jag helt förvirrad, vill gå sam-ekonomi typ. Antingen Thoren Business eller kanske skrapan eller jag vet inte. Känns som allt handlar om ens framtid och det är så svårt för man vill ändå inte gå själv men ändå så kanske man får mer gjort om man går ensam. Kul att komma ensam första dagen och inte veta vart man ska ta vägen liksom, hah. Men men får se har mer tid på mig än att välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0