sony eriksson w715

Jag ska nog önska mig en sony eriksson w715 i julklapp, ska in till stan idag och känna på hur den känns i handen också. För tycker bara den är sjukt snygg just nu, den har bara 3.15 mp kamera men ska ju önska mig en canon i julklapp och den kommer ha 8 mp så det gör faktiskt inget att det bara är 3.15. Men ah jag ska ha den där det är vinrött vid knapparna isf, inte svart som det kan vara på vissa mobiler. Och skulle ju först inte ha någon uppfällbar eftersom jag haft det hela tiden typ, men det blev så ändå nu. Och om jag inte gillar den idag när jag ska kolla på den så ska jag leta vidare, det är ju som sakt var ungefär 2 månader kvar till jul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en canon har 10 megapixlar :)

2009-10-26 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0