skönt eller skönt?

ja nu sitter jag på bilden och ska skriva om frihets gudinnan igen, hann inte så långt förra gången men tänkte jobba bättre den här gången. På musiken så fick jag en heldel gjort iaf, men vi hittade inte så mycket mer fakta men patrik ska fixa det tills nästa gång. alltså om 3 veckkor. En på minelse om ni glömt, det är ju lov nästa vecka. Skönt eller skönt ? skit skönt faktiskt, tycker då jag själv och efter det har jag prao med Lina i två veckor. ännu mer skönt ? jaaaa. Och ah ska bli ruskigt nice asso, men tänkte jobba lite nu, skriver väl kanske snart igen för kommer inte orkar sitta så länge med det här tror jag. Men måste bli bättre i skolan och måste säga själv att jag tycker jag får mer gjort nu för tiden än förr iaf. Och det är jag faktiskt väldigt glad över för behöver varenda liten poäng ifrån betygen, måste ha typ minst 205 P för att komma in på thoren.

Men idagens planer är inte direkt något märkvärdigt, skolan, utvecklingsamtal sen hem och bara vara hemma tror jag. Har ju som sakt var fortfarande väldigt ont i knäna ( bena i allmänthet också ). Men stålsätter mig, ska egentligen inte klaga förns jag gråter för att jag har så ont. Men kan säga att jag har skit ont, och i höger låret drar det som fan också inte skönt! men ska som sakt var skriva nu, och om jag kunde skriva så här mycket nu på ett inlägg måste jag väl kunna skriva så mycket om frihets gudinnan också förutom att jag typ kommer på allt här att skrivit när jag skriver och där måste man ta fakta. jaja, hare bra puss!



Sen kom filip in i vårt klass rum nyss och fick en bild på honom också, vette fan varför han hade paraply men ah ett orange hade han iaf. hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0