shit, fan va bra!

Nu har jag kollat på filmen och sitter och gråter för fulla muggar här nu fan. hah, gråter typ så mycket som om något har dött. mamma skratta bara åt mig och sa att hon inte tänkte se filmen. Men ni måste fan kolla på filmen, sjukt bra! Har vilja sätt den länge och många har säkert sätt den annars ni som inte har, lova mig att kolla på den! går att hyra på dem felsta affärer som hyr ut filmer. Fast visst jag är ganska blödig så ni kanske inte kommer gråta lika mycket men ah det gjorde jag iaf,  men ni borde se filmen asso!



Filmen kommer hyras snart igen när jag glömde bort den och behöver se den igen, så sjukt jävla underbart bra.
Och ni som känner mig vet ju att jag älskar filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0