paris hilton,

Som sakt var nu är det helg och då kommer jag inte skriva lika mycket för jag kommer inte vara hemma så mycket och ha tid till dator. Satt ni vet men ska försöka så mycket som möjligt, sen i veckan ska jag också försöka. Men såg en video igår på paris hiltons garderob, jag säger bara OMG. Hur mycket skor, kläder och andra grejor som helst. Avensjuk säger jag bara, tänk att vara så rik. Skulle också vilja ha så mycket pengar och vara så bortskämd. men det är ändå bra att inte vara så bortskämd, för då skulle ja nog inte vara som idag. Men ah om tjugo minuter ska vi gå till anika och håkan och äta, är sjukt hungrig!

Men men skriver nog sen om jag har tid, puss på er så länge och hoppas ni hade en bra fredag och kommer få en bra lördag! Juste, min brorsa sa nyss att jag ville vara som kissie. men eller hur, skulle aldrig vilja det är nöjd över att vara mig själv men visst skulle också vilja känna pengar och så men ah det kommer väl sen ändå. Men ah hare bra så länge !

Kommentarer
Postat av: cissi

hejhej:)

läget?

2009-10-10 @ 20:13:45
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0