onsdag , 28/10

ja nu sitter jag hemma och ska sminka mig, sätta i lins o.s.v för halv 2 ska jag till frissan. Och ah jag hoppas ju som sakt var på det bästa. Är inte helt säker hur jag ska göra än men det blir nog bra, min frisör brukar göra oftast som jag vill ha och så jag blir nöjd.


Den som klipper mig är camilla, ett bra ställe att klippa sig på!

 Tänkte även gå förvi och kolla om dem lite mindre smyckena kommit in till min läpp piercing. Hoppas för skulle vilja ha en lite mindre! obs! Hair Studio ligger vid ån, ni vet är sf ligger. Om man går ifrån sf så går man upp mot parkerings hållet där man även kan växla ut pengar om man ska utomlands.


Dålig karta, men ja nu ser ni ungefär vart det ligger om ni förstår min fula karta. hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0