musiken inställd,

Ja nu sitter jag här i klassrummet och lyssnar på musik. Just nu " love story ", sitter i min egna värld och tänker på allt möjligt och vet inte vad jag ska göra. Är så förvirrad med allt, känsolrna far omkring huller om buller och vet inte vart dem ska ta vägen. Jag sitter och försöker komma in i musiken och komma bort från verkligheten.
Vad ska man göra när man inte vet vilken väg man ska ta?
ska man våga att ta en ny väg eller stå kvar på sin plats och inte komma någon vart?

Ja frågorna är många och ändå finns inga svar.. Det finns så många frågor idag som inte fanns förr och man letar efter svaren som inte finns. Man har hoppet kvar fast det sjunker lägre och lägre hela tiden, som en termometer som var på plusgrader först som sedan blir till minusgrader. Det ända jag vill är liksom att graderna går upp igen så det blir varm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0