" mrs perfekt "

Ja alla vet ju vem kissie är, och hon säger att hon är så stolt över sig själv. Alla har tagit upp det här flera gånger och det vet nog alla om. Fast kissie spelar ju ändå bara en roll igenom bloggen, och är faktiskt väldigt duktig på det måste jag säga. Hon tjänar ju massa kosing på att bara spela den där rollen, för tror inte hon skulle tjäna så mycket om hon inte hade photoshopat sig själv för att leka värsta smala modellen o.s.v. För hon är ju inte så på riktigt, hon har lite mage om man kolla på när dem tog bilder ifrån när klick eller vilken tidining det var som skulle kolla vem som var den kändaste och bästaste bloggaren. Då hade hon ju photoshopat sig själv t.ex. Men skit i det nu, men sen hon tycker hon är naturligt fin och det kan hon ju inte eftersom hon tjatar om sin bröst förstoring hela tiden och att hon fixat sina läppar nu också. Shit va naturligt snygg hon är och speciellt när hon photoshopar sig själv. Men men om vissa vill göra så, så tycker jag faktiskt dem får det. Nu tänker jag inte bara snacka skit, för visst kissie har snygg klädstil. Mode och stile ifrån min smak. Och hon har fint blont hår, visst löshår men ändå. Sen hon är säkert en snäll tjej egentligen så har egentligen inga fördommar om henne förutom " bloggkissie ". ( bild kommer men min dator är cp just nu. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0