löradag,

skrev nyss ett lång som försvann.. Men iaf dagens planer;

- vakna hos viccan
- match
- hem och duscha hos pappa
- middag/lunch hos anika och håkan
- hem till viccan
- vara med viccan hela kvällen

Ja, vi får se vad som händer men vi har iaf spelat matchen och vi losade på 5-3 och det kunde blivit lika men ah tur mål måste jag säga. Men nästa gång tar vi dem tjejer, eller hur? haha men det är klart vi gör igen tvekan om saken liksom. Men bra spelat idag tjejer, tycker synd om sofie och hoppas det gick bra med dig? Så jävla fult dem spelade ficka damp fan, nästa gång vi spelar mot dem då jävlar. haha, jaja nu ska vi vara positiva. men hoppas det går bättre för u-laget som också har match idag som jag tyvär inte kunde vara med på. Men nästa gång då kommer jag och är med och spelar, men lycka till idag tjejer!

Sen ja är skit hungrig och hoppas det är god mat hos anika och håkan men det brukar det vara så oroar mig inte så mycket. Men ah nu vet ni hur min dag ser ut idag o.s.v. Skriver säkert något snart igen, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0