Kom hem sent,


Jag hann tyvär inte skriva fler inlägg igår, för det hände en grej som gjorde att jag fick åka till sjukhuset. Tänker inte berätta för jag vet inte om den vill o.s.v. Men jag blev skit rädd igår och det hände massa hit och dit, så jag kom hem sent inatt och somnade sent. Så fick vara hemma ifrån skolan idag för fick ingen sömn på grund av det som hände. Men som tur var gick det väl ganska bra, så idag har jag sovit flera timmar. Det behövde jag verkligen men nu ska jag snart ta ett bad för jag ska fixa mig innan halv 4 för då slutar viccan.

Men dagens plander;
- Hemma och sova
- bada/duscha
- möta viccan på stan
- viccan ( göra massa olika o.s.v )
- träning
- hem till viccan
- sova där


Ja det var då ganska kort och ja får se vad som händer o.s.v. Men ska ta ett bad nu iaf, så puss på er alla så länge så skriver jag efter jag badat!


Kommentarer
Postat av: lovisa berg

ursh det där med olyckor :/ det är inte kul med ambulans men man är så glad att dom finns som sagt.. <3:)

2009-10-10 @ 12:50:09
URL: http://luvann.blogg.se/
Postat av: elvira

jo precis, det är synt att sånt händer med det är bra att det finns :)<3

2009-10-10 @ 13:52:18
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0