klippningen

nu är jag klippt och allt dåligt hår är borta, visst det känns mycket kortare och så. Men det är väl bara ungefär 5 cm kortare, men är helt okej nöjd iaf för det blev ju bra förutom att jag vill ha längre hår och det är ju inte frissans fel direkt om jag säger så. Men iaf sen blev det väl stan fram och tillbaka sen blev det hem baka för det blev inget hos angelo och sandro. men sen drog jag och viccan till tunabackar möte upp elin och sen drog vi till cissi dit sedan angelo kom också. Vi var där sen gick vi till ica och efter det drog jag och elin hem och kollade på albert och herbert! haha så sjukt sköna, men lite dryga ibland. men ah det var min dag/kväll . Nu sitter jag iaf hemma och precis ätit, ska kolla film sen vid 5 ska mamma hämta mig för idag blir det ju som sakt var doktorn för mig. Jag var ingen aning om hur dem ska göra så jag är lite nervös, men det går nog bra. Efter det kanske träffa elin igen för hon kanske skulle träffa linnea men annars elin. Det var lite kort, min dator är cp idag igen så internet funkar typ inte så skriver nog inte något mer inlägg förns senare. Men ja nu vet ni ju vad som händer, och skriver sen hur det gick hos doktorn! men hare så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: lina

ditt hår vart jättefint älskling

2009-10-30 @ 15:24:30
Postat av: elvira

tack hjärtat,

2009-10-31 @ 09:54:25
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0