jag är verkligen ledsen gått folk,

asso jag hann aldrig skriva något igår efter stan, men jag var på stan med lina. Köpte två par tröjor och vi åt på max, tjockisar vi vet. Men men iaf sen åkte jag hem och var hemma hela kvällen. Kunde inte ha datorn för mamma har min dator från hon kommer hem till hon ska gå och lägga så. Och då får jag ingen tid att skriva på bloggen fast jag egentligen vill.

Men dagens saker var iaf,
- skolan
- stan med lina
- hem

Trodde jag först, men sen blev det skolan, stan med lina och sen åkte vi med mamma hem och lämnade av lina. Och efter det hämtade jag och mamma alva och sedan åkte vi till marknaden på vaksalatrog. Träffade på lite folk man inte träffat på ett tag och så. Roligt roligt. Sen åkte vi hem jag somnade på soffan och sen väckte brorsan mig för att vi skulle åka. Tungt, så jag fick gå upp och packa och byta om sen åka. Och när vi sitter i bilen är vi en 40 minuter tidiga, kulkul. NAT*. Men nu är jag hemma igen och har duschat och ska ta något LÄTT att äta och sen ta bort sminket sen sova. Ni har nog inte hört men jag ska börja banta, eller banta är ett fult ord för det egentligen. Jag ska börja äta mindre och nyttigare borde jag säga íst, men nu ska jag fixa något att äta skriver igen sen efter jag tagit bort sminket och så när jag är klar. Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0