inte ens ord kan beskriva hur min värld ser ut.


Jag är inte perfekt men jag accepterat att jag ser ut såhär. Och det här är ändå inte allt, det är bara några få år, och fösta bilden är inte ifrån 2-3 utan från 1 år. Innan operationerna hade börjat..

Läntar så jävla mycket tillbaks till 5-6 år eller 4 när man gick på dagis. Mitten bilden är faktiskt ifrån dagis så är väl 4-5 år där. Men jag läntar tbx så sjukt mycket när man inte gick på stan och inte brydde sig om sitt utseende. Ser mig själv på bilden och jag ser så lycklig ut i ögonen och tar mig själv som så lycklig på den bilden. har tårarna i ögonen när jag skriver det här. Så mycket längtar jag tbx, det är ungefär ända tiden jag har lite minnen ifrån när jag var liten. Men nu ska jag sova.. godnatt allihopa och vi hörs, imorgon kommer jag hissa&dissa för då är det fredag igen. men puss på stjärten nu allihopa och ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Bry dig inte om patetiska små jävla idioter som går runt och säger massa saker gumman.. De vet ingenting om dig så varför ska de ens öppna deras käftar och säga något? Du är fin PRECIS som du ÄR och ingen eller inget kan göra något åt det, du är ( precis som alla andra ) bra och fin som du är. Alla är den de är och man får bara ta och acceptera det. Jag accepterar dig precis som du är sötnos. Puss på dig, <33



P.s , vi måste träffas någondag!

2009-10-01 @ 23:58:31
Postat av: elvira

jag vet inte vade jag ska säga, men taack.. verkligen! <3

2009-10-02 @ 08:40:04
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: elvira

P.s , vi måste träffas någondag! - jo det måste vi, var sjukt länge sen och hur länge har vi inte sakt så :P

2009-10-02 @ 08:40:38
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: julia

sööt<3

2009-10-03 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0