HÖSTLOV!

ja nu sitter jag här vid min dator, 9 minuter över 8. Jag har inte skrivit på två dagar för min dator var konstig och har inte haft någontillgång till dator i skolan.. Men nu sitter jag här, är sjukt trött men måste kolla när det är samling på matcherna så jag vet. Men det blev ingen träning för mig igår, gick på bio ist och eftersom det blir två matcher idag så behöver jag vila känner jag, Men jag antar att jag förlorat många läsare nu eftersom jag inte skrivit på två dagar och man måste ju hålla igång för att folk ska börja kolla. Men jag hoppas jag kan jobba upp det igen, men grejen är ju den att man måste ha något vettigt att skriva om. Och är så förvirrad och har haft fult upp att plugga senaste veckan så ah har inte blivit någon blogg. Men jag ska tänka och tänka, och försöka komma på något bra att skriva om. Är lite förvirrad i allt som jag sa, så det kanske inte går så super bra. Men så alla vet, puss nu alla läsare, måste kolla när samlingen är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0