Hjälp, det här funkar inte.

om jag vart seg på att svara och så, så var det för att jag gick med brorsan till max och köpte mat åt honom. Tyckte synd om honom om han skulle gå själv så tog mig äran att gå med honom och fick ju ändå en promenad på samma gång. Behöver ju som sakt gå ner några kilo, har gått upp som fan undersommaren och inte försökt fått bort det nu under hösten heller så har gått upp skiiit mycket och nu måste det bort!



Jag känner att det kommer bli svårt och speciellt när jag säger att jag ska så blir det inte så och varje dag blir det något som hindrar det. Imorgon är det knutkalas i klassen på mea'n och jag köpte två paket glass och då är det klart att jag måste ta av något för annars är det ju helt onödigt för mig att jag betalar och ger andra. Men det får fan vara sista dagen, men vet att det inte kommer bli så för sen är det helg.. Men får försöka hålla det och ist för chips och godis typ äta gurka & morötter med dip eller något annat nyttigt. Får helt enkelt äta nyttigare och helst mindre av all mat också så magsäcken krymper plus träna mycket som fan. Det är nog pricken över i't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0