gymnasie val och gratis pizza,

ja idag var det då den här gymnasie grejen i musikens hus. Var där med viccan men först minea, ida och chacha och man stötte på massa bra folk där. Roligt som fan, såg även en bloggare som jag inte träffat eller sätt förr heller. hah,  tror den såg mig med men det vet jag inte. men ah sen fick man en gratis pizza grej och så klart dorg vi dit, och fyfan vad god pizzan var! " karlssons kök " hette stället på bergsbrunna gatan 6. Men ah sen drog jag hem så nu är jag hemma och ska göra mat för träning ikväll. Men vad ska ni välja för gymnasium ? jag visste redan innan jag kom dit, så kollade inte så mycket där. Men jag är lite osäker fast mer säkert än osäker iaf.

Måste helt klart tänka lite mer på det, men ska laga mat nu hare så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0