fredag igen, höja och senka uppåt och neråt älska och hata risa och rosa smeka och piska hissa och dissa.


skolan, för att nu får man miljarder läxor alltid på samma vecka. Dem säger att man sak göra saker på arbetspass och hur ska man kunna göra det när dem lägger ut massa andra papper på dem lektionerna? och alla verkligen ALLA lärare lägger ut ifrån deras lektioner dit. Så jävla dåligt så tummen ner för skolan!

Idag tänkte jag hissa sjukhuset och ambulanser. Dem finns där och försöker alltid komma i tid, och vad är det som är dåligt med sjukhus? jo att det tar sån lång tid men ändå om något broskande skulle hända skulle det ju komma först. Plus det är bra att det finns så många skjutsköterkos och ambulans män och dem flesta är väldigt snälla också. Så tummen upp för dem!


Kommentarer
Postat av: lovisa berg

haha du hissar mig i framtiden! :D jag utbildar mig till undersköterska nu och pluggar vidare ! ;) haha tack du <3

2009-10-10 @ 12:48:35
URL: http://luvann.blogg.se/
Postat av: elvira

haha det är bra, det behövs bra skjutsköterskor! vrs ^^<3

2009-10-10 @ 13:51:43
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0