finns inte ord,

jag är för bilnd för att se och för dum för att förstå.
vill hjälpa andra som har det jobbigare än så,
jag vill visa alla att jag deras vän är.
jag vill visa alla att jag finns här,
men hur lätt är det när allting glider isär?

Vi är i tonåren och där är allt svårt, kärlek, vänskap och familj och så.
Man gör misstag efter misstag och man lär sig ej,
men hur lätt är det när man inte kan säga nej?

Jag älskar dig viccan, mer än du tror.
Mitt hjärta svider och glider ihop,
Jag vill klara allt och mer än så.
Ta mina vänners problem och stå på tå,
jag vill vara stolt och visa upp min vän,
men hur går det när allt går i kläm?

Jag är tom av ord och meningar i mig,
men godnatt allihopa jag får väl säga hej.



Ville försöka få det att rimma så allt stämmer inte helt,
men jag vet inte vad jag ska säga.. Inte så duktig på sånt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: hur man gör är ingen fara. det är hur man sen får de besökarna. och detta med att klicka in på de bloggarna o så... haha, om du vill får du gärna förklara :P

2009-10-08 @ 06:05:47
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: viccaan eriksson

jag älskar dig elivra

2009-10-08 @ 20:14:27
URL: http://viccaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0