en helt vanlig måndag.

Juste morgonen började med att jag vaknade och var tvungen att gå upp och duscha. Asso så trött som jag var idag har jag inte vart på sjukt länge, säger så ofta men idag var det verkligen så. Menmen, det var säkert inte bara jag som var så idag. Men iaf nu har jag musik och orkar inte göra så mycket har haft so och mea redan och är hur trött som helst. Men iaf ska bli så jävla skönt att sola idag, och juste igår var jag hemma hos staffan också. Sjukt länge sen så det var jätte skönt att träffa honom, och ja hoppas vi träffas snart igen bara. Men så blir det nog, för ska iaf försöka så det blir så. Okej kul att läsa eller inte. Men idag är det typ inte så god mat men är hur hungrig som helst, skit jobbigt! Men nu är det typ bara 25 minuter kvar tills vi får äta. Men ska dra nu och lämna min bok jag går runt och bär på. Måste bara berätta det, igår läste jag i två timmar och sen när jag kom till sida 318 så slutade det efter meningarna "Då och då hörde jag kaspers mumlande röst. Efter nästanen .. " sen slutade det och jag fick grov damp. Men men nu ska jag iaf gå ocgh lämna den, puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0