duktig flicka

ja nu har jag suttit på arbetspassen och jobbat med so, " skillnader och likheter mellan religionerna ". Jag hann klart, sjukt skön! två sider blev det nästan också, så känner mig som en riktigt duktig flicka nu. Men ska gå och sätta i min lins nu och sen sluta och åka ner på stan med lina och lämna in papperna om praoen. Sen ska jag även gå med mamma och fixa mitt bankomat kort som inte funkat nu på huundra år. Så det ska bli skönt att få det gjort också. Vi hade vegdag idag i skolan, det var jätte äckligt. Så jag och några till gick till donken och åt, mycket gott men väldigt tjockt. Men iaf, nu ska jag gå och sätta i lins, skriver ikväll när jag kommit hem från stan. puss på er så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0