hatar farmwille..

ja godmorgon allihopa, klockan är halv 7, är svin trött som vanligt.. och när man kollar ut egenom fönstret så är det ju inte mycket bättre för nu börjar det bli mörkare plus det har regnat inatt. Men nu är klockan helt plötsligt tio i för att mamma att vid datorn som vanligt.. " en liten stund, ska bara fixa en grej " eller hur, en litenstund.. jaja men jag rekomenderar alla att sluta spela farmwille eller för er som är som min börja inte ens. Tar bara massa tid, och som sakt alla blir typ bara beroende. Men nu måste jag gå, puss!

Kommentarer
Postat av: ida

jag håller med dig, die farmville, die! fish world är bättre ;)

2009-10-07 @ 21:22:18
URL: http://absolutidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0