tjockisens själv,

ja äntligen så får jag ha datorn, kändes som att det var hundra år innan igår. Men iaf idag blev det skolan som var lika seg och tråkig som vanligt. Sen blev det stan, skulle gått med viccan men det blev inte så p.g.a vissa andledningar men på fredag då blir det viccan!! längtar, men iaf gick med lina och sen gick louise med ett tag tills hennes buss gick, sen mötta jag och lina upp mamma och gick och köpta ett nytt smycka till piercingen. Den är nog lite stor men ska köpa mindre sen för fanns inte i rätt färg. Men sen blev det ännu mer stan med lina. Höll inte min diet som jag skulle.. Kom på det efterråt.. Fast imorgon då får det fan vara sista dagen asso, för då ska vi ha knutkalas i skolan och då blir det bara massa jävla bakelser, glass och skit. Men efter det börjar min diet på riktigt, satt ni vet. Men sen blev det åka hem, stötte även på några man inte träffat på ett tag igen. Men nu sitter jag här igen och ja har inte så mycket för mig. Men det kommer väl fler inlägg senare, man vet aldrig när dem kommer. Dem bara kommer, men puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0