lång text med många ord i,

Just nu kretsar allting omkring så mycket, jag blir sjukt förvirrad faktiskt. Jag vet vad jag vill men ändå inte, inget blir som det ska och man hoppas på något som sedan inte händer. Vad ska man göra då liksom? gå och lida för att hoppas på mer och sedan bli besviken igen? aldrig att jag tänker låta det bli så. står inte ut med att bara gå och vänta på att rätt ögonblick ska komma för någon annan. Jag är här nu och jag kommer inte finnas här föralltid om jag inte får något tillbaka. men iaf, inget att gå och hänga upp sig på just nu. För tänker inte hoppas mer utan välja själv och ta det som passar för mig.

Men iaf, jag vill bara börja i gymnasie nununu! Längtar så sjukt mycket för vill bara bli av med nian och få börja på nytt och försöka förbättra mig och göra saker som jag vill göra och något jag väljer själv. Visst det kommer bli en mycket högre grad men jag tror det kommer vara värt det i slutändan sen. Men bara några månader har gått och det är inte ens höst lov än, men när det kommer så kommer även prao'n som är dem två veckorna efter lovet. Sjukt skönt att slippa skolan och att få umgås med lina, hoppas praoen kommer bli rolig. Men det blir det nog nu när jag inte är ensam iaf. Men sen är det långt kvar, för då är det jul, nyår, np och massa olika lov, sen äntligen är det skolavslutning och bal. Men det är fortfarande mycket kvar, fast det är bra för att höja betygen tills dess om det går. Men jag borde nog anstränga mig lite mer men är inte så jätte bra iskolan så är lite rädd att gymasie kommer bli lite för svårt. Men kommer nog lära mig tills dess om jag har rätt.

Men känner ändå typ att jag inte vet med kompisar och sånt nu, för nu när skolan börjar får man inte lika mycket tid som man skulle vilja ha med alla sina vänner. Saknar så sjukt många som jag inte träffat på länge och såna jag träffa för några helger sen. jag saknar verkligen så många, och jag känner att jag inte kan ge mig den tiden att träffa alla heller och det gör faktiskt ont.  Men bara alla vänner vet att jag älskar er för även om jag inte träffar er så ofta och även träffar er ofta så älskar jag er. Men vissa älskar jag mer än andra men så är det, för vissa står man närmare och vissa inte lika nära. Men poängen är att ni alla, mina vänner. ni betyder för mig, även om jag är dålig på att visa det. Förlåt för det men ah ni har ju eran förklaring nu iaf.

och jag vill finnas för er, men ni får säga till om ni vill träffas och så. För får verkligen försöka, som sakt var utan er så ja skulle det nog inte vara jag här idag. Alla jag vart mig har lärt mig massa och gjort en liten del av mig. och jag ångrar ingen jag vart med och så, för allt och alla har gjort mig till den jag är. Och sen har jag vart med om vissa grejor som inte ens folk kan tänka sig, och det gör nog mig lite till den jag är idag också. Men nu dem senaste dagarna har det blivit lite mycket tyvär, så har haft kortare stubin och klagat mycket mer. Men har inte haft min bästa tid om jag säger så, hoppas ni är förstående.


Nu har jag skrivit för mycket och för långt. Tror verkligen inte ni orkar läsa det där ens, men det är mina ord och dem behövde komma ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0