DÖÖÖ, fucking äckliga jag .. är dagens rubrik.

är på det dåligaste humöret man kan vara på just nu, är hur j**la arg som helst. en grej som gör det ännu värre är men hor dator som jag bara vill slänga i väggen och slå sönder. Är så ah.. går inte ens att förklara. känner mig som en dålig vän, ful, äcklig, dumi huvudet som inte förstår någonting och är abra så allmänt sur. gör jag någonsin något rätt? det gör jag fan inte, varför inte? jo för jag är elvira monie. reee i hela huvudet. hatar mig själv just nu, vill bara ååååååhh ...... har inte skrivit ett piss idag men var bara hemma på morgonen och då orkade jag inte sen solade jag och drog till viccan och kom hem nyss och blev arg direkt. jag tänker inte gå ut ifrån mitt rum något mer idag. så jävla arg och besviken och jag vet inte vad..

Kommentarer
Postat av: elvira

ne, <333 ( till viccan )

2009-10-19 @ 10:44:44
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0