Det blev inget igår så då blir det idag ist

Höja och sänka, uppåt och neråt, älska och hata, risa och rosa,smeka och piska, hissa och dissa.


idag tänkte jag faktiskt dissa skolan igen, för att den ger ut läxor över lov och prao. Det tycker jag är lite dåligt faktiskt. Det är ju liksom ändå LOOV och sen prao när man arbetar ist för att gå i skolan och plugga. Då ska man ju inte behöva sitta hemma och plugga efter man jobbat? SUUUUG, säger jag bara.


Jag hissar att det är höst lov just nu och efter det prao. Och att det inte kommer bli lika mycket läxor på senaste tiden. Så sjukt jävla skönt, har längtat efter det här lovet länge nu och det har vart så himla mycket läxor på senaste tiden så man förtjänar det här som fan!

Hissade som sakt inte igår så det blir idag ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0