Bilden ni väntat på,


Ja här är bilden jag skulle visa er igår som jag inte fick upp, inte så bra bilder men ja.. jag fick inga bättre och hoppas ni nöjer med dem här för jag orkar inte ta nya för har redan tagit ur linsen.

men tänkte på den som komenterat " gå och köp dig ett glasöga fan " eller ja något i den stilen.
1. jag behövde inte köpa för fick den gratis, det har inte du fått.
2. du hade inte fått den om du såg ut som jag, för du hade inte ens levt då.
för du hade aldrig orkat med trycket, så sug kuk.

För jag orkar verkligen inte med såna där komentarer, typ skrattar åt dem. Men men om dem inte har något mer liv än att spendera på min blogg så funkar det för mig. Lider inte direkt av det, för tar så HÄÄÄÄÄÄR lite åt mig av vad dem skriver.

men idol nu igen, kommer sen!


Kommentarer
Postat av: b

skitfint <3

2009-10-01 @ 22:12:01
Postat av: elvira

tack så mycket, vem nu b kan vara :P

2009-10-01 @ 22:43:42
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: Lena

USCH VILKA IDIOTER DET FINNS!

du är otroligt vacker elvira, låt ingen trycka ner dig!<3

2009-10-01 @ 22:46:19
Postat av: elvira

jo jag vet, men men det kommer det alltid att finnas. nej ingen kan trycka ner mig förutom mig själv men tack lena, det betyder att du säger så ! väldigt mycket faktiskt <3

2009-10-01 @ 22:58:34
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: Lollo

Måste hålla med Lena här, du är extremt vacker och söt Elvira! Låt ingen trycka ner dig eller ta åt dig av deras idiotiska kommentarer.. Som du själv sa, de hade själva inte orkat med trycket.. Du är stark och fin gumman! <3

2009-10-01 @ 23:54:49
Postat av: elvira

okej tack gumman, det betyder att du säger det! och det är det dem inte förstår, dme hade inte orkat dom hade inte heller viljat. Men men, tack lollo! <3

2009-10-02 @ 08:39:29
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är fin precis som du är <3

2009-10-03 @ 10:24:23
URL: http://absolutidas.blogg.se/
Postat av: viccaan eriksson

min älskling på bilden . Du är den vackraste personen jag känner och den starkaste . och nej, verkligen ingen ska trycka ner dig med ord, verkligen ingen. för både du och jag vet hur stark du är och kan strunta i var dom skriver/säger. om det skulle vart dom, skulle den inte left nu . saknar dig vännen, vi ses ikv <3

2009-10-03 @ 12:08:04
URL: http://viccaneriksson.blogg.se/
Postat av: victoria L

så jävla söt gumman <3

2009-10-04 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0