att få vara hon,

Varför kan jag aldrig få vara hon den vackra?
Varför kan jag inte få vara hon alla killar vill ha?
varför kan jag inte få vara den alla killar säger " shit va fin hon är "?

Varför måste jag alltid vara den som man tar i andra hand om man inte kan få den fina?
varför måste jag alltid vara den mindre fina som får nöja sig med det minsta?
varför måste jag alltid få vara den som aldrig får höra att man är fin?
varför måste jag alltid vara den som är avensjuk?


Det finns så många frågor men ändå inga svar.. någon gång hoppas jag att jag är den där personen som får allt, alla fina kommentarer som kan vara jobbiga ibland att besvara men ändå få höra det. Att få vara den fina, den snälla, den vackra.. Men får fortsätta drömma, någon gång kommer väl den dagen jag får känna mig lite fin iaf.

Godnatt allihopa.

Kommentarer
Postat av: lovisa berg

Love is patient, love is kind.

It does not envy, it does not boast,

it is not proud.

It is not rude, it is not self-seeking,

it is not easily angered,

it keeps no record of wrongs.

Love does not delight in evil

but rejoices with the truth.

It always protects, always trusts,

always hopes, always perseveres.

Love never fails.



<33

2009-10-11 @ 23:08:39
URL: http://luvann.blogg.se/
Postat av: elvira

Tyvär förstår jag inte vad det där betyder men vet att det handlar om kärlek iaf. och det är nog något som försöker stötta än så tack för det men det är inte så mycket plåster på såren ändå.Men bara man försöker är ju något <3

2009-10-12 @ 10:40:40
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fin

2009-10-12 @ 10:46:13
Postat av: lovisa berg

du är den du är :) var stolt över dig själv! jag är stolt över dig och avis på samma gång :)<33

2009-10-12 @ 19:01:01
URL: http://luvann.blogg.se/
Postat av: elvira

haha jag är den jag är jag vet, och visst jag är inte stolt eller det kanske jag är lite. Men inte på det sättet, för jag är stolt över att jag vågar stå upp för vem jag är men ah jag skulle inte vilja se ut som jag gör. Visst kan skryta ibland om det men ah jag är väl itne alltid ärlig, vill väl mest få upp mitt självförtroende och visa att jag är stark men ah det är itne alltid så lätt.. och du har inget att vara avensjuk på, lovar! :)<3

2009-10-12 @ 22:12:21
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0