älskling,

Jag vet inte hur du känner, men jag lovar jag saknar dig hela tiden. Isommras var vi tsm natt som dag, dygnet runt, varje dag. Saknar din värme på natten och ditt skratt på dagen, tänk på träningen sist när du jag och saffy gick t.e.x. Hur kul hade vi inte då, eller jag garvade iaf så jag grät. Men asso tänk alla minnen, ingen kan ta ifrån mig stunderna med dig. Dem är det bästa jag har och du är något som verkligen lyser upp mig liv. Skulle aldrig klara mig utan dig, förlåt för fel jag gjort och saker som sårat dig. Men du betyder så sjukt jävla mycket för mig så jag inte ens kan beskriva. Sen skolan började känns vi inte lika tajta men jag vill inte släppa dig för du sitter fast med superklister hos mig och kommer aldrig gå att ta bort. Jag kan inte förklara dig med ord victoria eriksson, men jag älskar dig mest syster.

Glöm aldrig det, aldrig aldrig aldrig!
Utan dig, inget mig.



Känner inte att jag säger det tillräckligt ofta till dig gumman, men jag skulle aldrig klara mig utan dig. Du är min allra bästavän.


Kommentarer
Postat av: viccaan eriksson

vet inte vad jag känner just nu, allt känns så värdelöst just nu. känns som att du inte tar mig som på samma sätt som förr, det är svårt att förklara. du tog mig alltid förstahandsval men nu är det nästa som andra, som det kändes idag. jag vet att du alltid vill hjälpa till andra och inte lämna dom . vi är verkligen inte lika tajta längre som du sa på träningen att vi måste ses och det var DU som sa att vi skulle ses på onsdag (idag) inte JAG. men sen så träffades vi inte, du valde att vara med en annan istället för du inte ville lämna den.men visst du frågade om alla tre kunde , men jag känner inte henne och kanske inte ens vill lära känne henne. det betyder mkt för att få träffa dig . men allt som vi hade förr är inte lika dant som nu och vi var verkligen varje dag och nu är vi bara 2 gånger i veckan och det är på helgerna, men vi försöker iaf att träffa varandra så mkt som möjligt. Vi går i olika skolor och bor långt bort från varandra så det är svårt. kan inte beskriva med dig med ord , det kan jag verkligen inte och du vet att jag älskar dig älskade syster <3

2009-10-07 @ 22:17:29
URL: http://viccaneriksson.blogg.se/
Postat av: elvira

när jag läser det där förstår jag, men jag blir ändå så sjukt ledsen. Tårar i ögonen och klump i halsen, jag vill finnas för alla och jag tar dig först men du kunde sakt nej och då hade jag vart med dig men nu blev det som det blev.. Men det är ändå oftast jag som frågar om vi kan träffas, men jaja jag är för tom just nu för det gjorde ont att du skrev sådär men jag måste ändå acceptera vad du tycker och tänker. Men du är iaf min bästavän och det kan du nog fråga vem som helst, alla skulle nog tro eller veta att du var det för alla tar dig som min bästavän iaf. nu kommer tårarna så nu ska jag gå och ta bort sminket innan det också rinner, men ah.. älskar dig

2009-10-07 @ 22:35:24
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: viccaan eriksson

jag menar inget illa med det. jag kunde inte allas säga nej enligt dig som det lät på sms , varför du inte kunde lämna henne till halv 6 eller när det var. men skitsamma vi tar inte det här över en blogg. du vet att du är min bästavän och jag älskar dig

2009-10-08 @ 16:58:28
URL: http://viccaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0