aftonbladet

ja läste idag i aftonbladet att spetsat snus ger mer beroende. Tycker det är skit äckligt när folk snusar och speciellt när det är spetsat. Asso när man gör själv inte när det ligger i små fyrkantiga påsar, visst det är också äckligt men inte lika för då ligger det ju ändå fast i en påse. 

Och att ikea är i sängbråk med hästens. visst förstår det där eftersom jag läser ekonomi just nu i so och om sånt där. Men bråk, lite töntigt. Men hästen stämmer tydligen ikea för att dem tycker att "Ikea ger konsumenterna en skev bild av verkligheten".

Sen jag är hur sugen som helst på att åka utomlands, och så står det något om att "thailands sköna granne", och så finns det bilder och det ser ju ganska fint ut där om man kollar bilderna. Och jag vill bara åka utomlands och få bada och ligga och bli brun i solen, hur skönt skulle inte det vara liksom.

Hjärt sjuka blir friska - av yoga. Hur sant kan det vara? jag vet inte riktigt om jag tror på det där, men ah om dem skriver det har dem väl tagit reda på fakta som jag själv inte har.

och sjöjungfru flickan död, shilo led av sirenomelia och hon föddes alltså med benen ihopväxta under midjan. det finns 3 levande personer som har sirenomelia, men igår dog sjöjungfru flickan. Shilo blev bara 10 år gammal.

såg även att det stod om en hund som var 145 år gammal, världens älsta hund. Otto, bilden finns där och han ser ut att vara hur söt som helst!

mirekel, anna var under isen i 80 minuter och hennes grader i kroppen var 13,7. enligt läkarena skulle man vart död nu för inget har överlevt något liknande. sjukt coolt tycker jag, att någon över lever det där. Då måste man verkligen ha gud på sin sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0