16/10 - fredag

Det blev inget mer inlägg igår när jag kom hem, kom hem vid typ halv nio eller tjugo över åtta mer exakt. Men loggade bara in på msn en stund men orkade inte datorn då så jag satt på en film. " the gudfader " fick de bli, ganska bra film faktiskt.  Men ah idag skulle jag haft träning och sen bio med viccan men nu blir det inte så för viccan är sjuk. Så tänkte skippa träningen och åka hem till henne men oscar skulle komma hem till henne så tänkte låta dem var ifred så vet inte vad jag ska göra ikväll. Hittar väl på något eller vilar inför matcherna imorgon eftersom jag ändå har ont i hela kroppen. Men det löser sig, men skriver mer när jag kommer hem sen. Puss hare bra så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0