11/10 - 09

ja klockan är 16.16 och viccan drog precis. Saknar henne redan, när man vart med någon länge och sedan plötsligt försvinner den så känns allt så ensamt.. Även fast man kanske bara sitter brevid varandra eller kollar på film tysta eller något den finns ändå där då och när den inte göra det blir det så tomt.

- gårdagen ;
Det blev brottom för mig ifrån anika och håkan för viccan väntade och så skjutsade sussan mig till lövstalöt där jag tog bussen med viccan, vi mötte upp alice och nattis. Träffade även på moa som var ett tag sen, roligt roligt. Sen var vi med massa kompisar och ja umgicks och hade skoj. Sen på kvällen käkade jag, viccan och nattis på max sen drog vi till internet cafet en stund sen drog jag och viccan hem och sa hejdå till nattis. Helt okej kväll, hade ont i huvudet men det gick ändå.

- dagen ;
Idag vaknade jag och viccan upp i mitt rum, vi gick och åt frukost sen och la oss och kolla på film i oscars rum. Alva kollade också med oss, sen blev det laga mat efter filmen. Spagetti med bejkon och sås till det, helt okej för att bara chansa sig fram. och ja som jag sa så drog viccan nyss, och mamma frågade precis om jag ville följa med till vänge och lämna alva och tänkte att jag följde med så hon får lite sällis.

Men sen blir det nog bara hem, vila ta hand om mig själv och kolla på film & så klart blogga!
Så om jag inte skrivier något inlägg så vet ni ju varför, puss på er nu så skriver jag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0