veckans alla dagar

juste tänkte berätta lite om min vecka eftersom jag vart så offline.

måndag, skolan sen gick jag och fika på waynes coffee och efter det åkte jag till elina arkebäck och åt där och vi kollade på film med hennes syster och brorsa - " flickan som lekte med elden" . Vi gick även och köpte godis, riktigt mysigt! kul att träffa dig igen gumman.

tisdag så var det skolan sen stan med lina och laila, köpte nya uggs och sen hem och träning fast det blev inte så att jag gick på träningen för började känna mig jätte yr och fick värsta huvudvärken.

onsdag så blev det skolan sen hem fort och hämta bio biljett sen möta lisa på stan. Träffade även viccan och nattis en liten snabbis sen gick jag och lisa och skulle hämta biljetten och då stod det att dem öppnar 17.00 och då gick vi till max och jag åt och väntade på lisa som åkte hem och åt. Och vid 17.00 gick jag och köpte biljetterna och satt där och väntade, sen när man fick gå in gick jag in med ida anna och linda som jag träffade där och som skulle gå på samma bio i samma sal som oss. Sen kom lisa vi såg på filmen, bra men lite dåligt slut. vi såg " new moon ".

torsdag blev det skolan sen drog jag till oscar och efter jag vart med han så drog jag till viccan och vid 9 drog vi och lämnade fotbolls grejorna till laget för viccan kunde inte vara med för hon var sjuk ( som jag ). Sen gick vi hem och då blev det lite dator sen snackade hon i någon timme med räkan, sen typ fixade vi oss för säng dax. ( som dox nästan ingenting den natten p.g.a min hals.. ).

fredag blev det vakna upp hos viccan åkte samma buss som henne sen åkte jag hem för sov inget och hade blivit värre.. så var hemma hela fredagen och sov och kollade på film. toppen fredag eller hur..

lördagen ( igår ) blev väl inge speciellt heller, fick sitta hemma hela dagen igen för att jag var sjuk och hostade och hostade. Men sen städade jag mitt rum som blev vääldigt fint och fräscht efteråt. Sen tog en varm och skön dusch för kände mig jätte äcklig efter allt städande. sen skulle jag dragit till johan men hostade som fan och kände mig inte så bra så stannade hemma. La mig och kolla på film i sängen och somnade.

söndag ( idag ) så sitter jag här och väntar på att älsklings viccan ska svara och säga fall jag kan åka med henne till matchen idag. För det blir väl det ända jag ska göra idag, och ska bli skönt att få träffa älsklingen och flickorna idag! måste bara säga att min helg har gått skit långsamt, fast det har den nog bara gjort för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0