varför så lika?

nu sitter jag här och diskuterar mina känslor och vikkys känslor om killar just nu. Väldigt jobbigt samtal för det är inte alltid så roligt, men ah. Varför ska alla killar vara så lika för? alla är likadana mot tjejer och är kalla och inte vågar visa vad dem känner o.s.v. Eller visst lite när man är tsm, men aldrig annars. Det är så fel, varför blev tjejer dem blödiga för? varför blev tjejerna dem som alltid gråter mer, tänker mer, och är mer känsliga än killar? varför? tjejer borde få vara som killar, kalla om allt som har med kärlek att göra. utanför ett förhållande och ibland t.o.m i ett förhållande. Jag blir så jävla ledsen över det här för jag tycker det är så fel, och jag tror alla gråtit någon gång fast ändå att tjejer gråter mer och killar egentligen är ledsna men leker glada.

Jag skulle vilja se hur du känner, hur du tänker och vad du drömmer om. För jag vill inte vara ensam.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0