toppen dag!

ja idag har dagen fan vart helt bäst, först morgon paket där jag vann på lott. Och medans vi väntade på frukost somnade jag i soffan för var skit trött, sen blev det frukost och eftersom jag var så trött så vi gick ut på lilla spåret som tar typ en halvtimme kanske. Efter det gick jag och duschade med musik, uuur skönt. Sen blev det att fixa sig och hjälpa sara. sen vid 2 kom kusinerna och farmor och farfar, vi eller dem drack glögg och jag julmust. Sen kollade vi kalle och sen åt vi och tillsist blev det öppna paket och jag fick min kamera jag önskat mig ! så jävla skönt, sen fick jag presentkort och pengar o.s.v. Sen hjälpte jag sara med hennes grejor och efter det blev det efterrätt. gottgott, och sen vid kvart i 7 så började alla dra sig hemmåt, å jag och oscar följde med karin och hon släppte av oss hemma. Vi fick två paket var nu och jag fick min efter längtade mobil och kamera fodral. och oscar fick sitt jävla exbox 360 + spel, så nu är han road och skit glad. och ja nu sitter jag och väntar på att min mobil ska ladda i en och en halv timme till tills den är klar.

och imorgon blir det mini jul när alva kommer och kanske ludvig förhoppnings vis! kommer nog ta bilder sen som kommer!

godjul allihopa, hoppas ni haft en lika bra dag som mig!

Kommentarer
Postat av: felicia

God Jul elvira! :) <3

2009-12-24 @ 20:26:30
URL: http://barajagfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0