saknar dig

när något väldigt nära en försvinner, tänker man varför?
jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag älskar det mest.
jag trodde jag sa det tillräckligt ofta man jag klagade tydligen mer.
och av alla ord man hörde, vilka var sanna kan man tänka nu ?
om det var som de sas så varför är det såhär nu ?
tänk alla stunder i sängen på morgonen, eller alla minnen tsm,
eller allt man gjort tsm. vart tog det vägen?
jag trodde faktiskt helt ärligt att det skulle hålla förevigt men jag trodde nog isf fel.

men jag älskar dig mest och du är min syster igenom vått och tort.
förr var allt mitt fel men sen när jag kom tbx fick jag känna på hur du hade det,
men den här gången har jag försökt och nu är det inte jag som tar första steget utan du.
och var det inte de jag sa? jo vi började tjafsa för att jag sa något jag visste skulle hända..
och massa kom och frågade varför vi bråka, och va skulle man svara?
det här var mellan dig och mig och när jag försöker prata med dig så får man inget tbx.
jag försöker och försöker, men hur ska jag kunna bevisa att du är mitt allt när du stänger din dörr?

jag finns här när du behöver mig, nu.
men om du tänker fortsätta att inte svara på sms så vet jag inte hur länge det håller.
du har din nya nu, och kom inte tbx till mig sen sådär. men efter mer än ett halv år tsm så
släpper du taget. jag hade hoppats på att du aldrig skulle göra det, men det är väl
på grund av mig. isf så är det jag som är problemet och ah jag hoppas du blir lycklig.
det är iaf du som gör mig som lyckligast, du kommer alltid ha en speciell plats och jag vill inte att någon
annan ska ha den platsen. Men jag är inte den ensamma personen och om min plats är så lätt
att byta kanske jag borde försöka släppta taget om dig och göra detsamma.

men bara så du vet så kommer du alltid vara den bästa för mig, lyssna på när livet sviker och tänk på vad hon sjunger. du kanske inte tycker så mycket passar men det var något jag fruktade och nu har det hänt, jag lyssnar faktiskt på låten nu när jag skriver. Du kommer säkert inte läsa det här förns jag vet inte hur länge, men jag ville bara säga att du gjorde min sommar värd, min vår blev lite bättre, mitt liv fick lite glöd.

vad som än händer med världen eller mig,
kommer jag alltid att älska dig. bästavän..


Kommentarer
Postat av: din viccan

läser det nu.. läste det försent .

du har gjort ditt val att släppa taget. hoppas du får ett lyckligt liv.

kommer alltid att älska dig

2009-12-27 @ 23:43:53
Postat av: Anonym

okej, du gjorde valet först för fanns här hela tiden. och jag är lycklig när du är med i det och som det står. vad som händer med världen och mig kommer jag alltid älska dig.



tur att det är bättre nu ! :)

2009-12-30 @ 19:06:56
Postat av: viccaan eriksson

yes, det är nästan som förr? :)

2010-01-01 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0