paradise hotel

nu måste jag bara på peka att jag egentligen har vart emot paradise hotel, men nu när jag har legat och kollat på det har det faktiskt visa sig vara ganska roligt. men kommer fortfarande ta glee före det, men det var faktiskt ganska bra. även fast jag tycker det är fett komplicerat, det kanske inte ni andra gör men det gör iaf jag. Om det är intresant att vet så sitter jag och pratar högt för mig själv om vad jag skriver och rostar mig själv 1 macka. lina skrev nyss och frågade vad jag skulle ha på mig imorgon, och jag har fan ingen aning ! :o. men det hoppas jag löser sig till imorgon, för egentligen vill jag ha mjukis. Men det är både lodigt och man ser väldigt luffig ut även fast det är sjukt underbart skönt ibland. Men det blir nog leggings med någon kofta, måste även köpa en ny kofta lite större och fluffig eller hur jag ska säga. hehe, men iaf nu drar jag till tv'n igen för min macka är klar.  Hejsvejjs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0