det var på tiden

idag har jag haft en dampig dag till en början, blev arg på jätte mycket saker. Men det blev bättre efter ett tag, sen så har jag vart hemma tills kanske 5-6 då linnea frågade om jag ville gå och sola med henne. Och så klart tackade jag ja till det erbjudandet, för ville inte sitta hemma resten av kvällen helt själv. Så gick och solade med henne och pratade om allt möjligt, lika roligt som vanligt att prata om livet med henne. Sen solade vi, vi gick till hennes mormor en snabbis och drack fanta och åt lite sockerkaka. Väldigt smarigt faktiskt, sen gick vi hem och nu sitter jag och kollar på tv. ( ovanligt ) men iaf finns inte så mycket annat att göra, speciellt inte när man är själv.

Men morgon dagens planer är väl att typ orka mig upp och gå till skolan, sen träffa elin eidhagen hos antingen mig eller henne. men nu drar jag till tv'n igen!

obs, Linnea vi måste börja sola ordentligen, någon gång i veckan fan. Och bara ta en promenad och snacka, alltid mysigt plus det är bra att gå ut och gå. (i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0