beställd och förmodligen i tid.

nu var det ett tag sen igen, men det blir lite såhär ibland att jag inte skriver. är ju som sagt ingen riktig bloggare än, iaf inte förns jag fått kamera för jag orkar inte skriva inlägg och inte han några bilder för det är fett boriing. Men ah idag blev iaf nyårs klänningen beställd! den ska komma om ungefär 3 dagar, längtar redan för hoppas verkligen den blir bra. annars blir jag jätte ledsen fan, för det är skit svårt att hitta några snygga ens fan. Men ah, klänning beställd och nu blir det nog film för är helt ensam.

Kommentarer
Postat av: lovisa berg

vilken klänning blev det? :)

2009-12-20 @ 19:34:36
URL: http://luvann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0