andra advänt

ja, nu har jag kollat på tv lite mer och tänkte dra och lägga mig i sängen och försöka sova ist, finns ändå typ inge bra på tv så drar nog på någon bra film (om jag hittar någon ofc). Men jag hoppas iaf min solning syns mer imorgon fast bara jag inte blir lika röd i ansiktet som jag var efter jag solade.

juste, idag är det andra advent! så idag tänds ett ljus till i ljusstaken man har hemma. tyvär så har jag ingen som jag kan tända på (a) men det kommer väl inom sinom tid. Men nu börjar det iaf närma sig jul och jag vill bara ha mina julklappar nu och ååh det jag önskar mig mest är typ en mobil och en kamera. Men tror jag får en mobil, för har typ valt ut en jag vill ha. Och om jag inte får kamera kommer jag köpa det sen (a) och det skulle kännas bättre för vill ju ha en roosa. Men sen får jag se vad det är för sött jag får, för hoppas jag vart snäll iår så tomten ger mig massa julklappar. Sen fyller jag ju år om 2 månader också, jippi!

Och den ända jag tänker köpa jul klapp till iår är viccan, och ja älskling.. du vet ju redan va för sak du ska få (; hehe. sov gott allihopa nu och hoppas ni haft en mycket ROLIGARE helg än vad jag haft.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Advent elvira ;)

2009-12-20 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0